Harley-Davidson Online Shop İade Koşulları
Not: Bu koşullar hiçbir şekilde sizin yasal cayma hakkınızı sınırlamaz. Yasal cayma hakkınızla ilgili ayrıntıları Satış Koşullarımızda bulabilirsiniz.
- Tüm ürünlerimiz için (giyim – deri – ayakkabı - aksesuar) için 14 gün içinde ücretsiz iade hakkı sunulmaktadır.
- Ücretsiz iade olanağından yararlanabilmek için; iade politikamız gereğince tam para iadesi, ürünlerin yeni ve giyilmemiş durumda ve orijinal paketinde olması şartı ile yapılır.
- Teslimattan sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, sağlık ve hijyen açısından iade edilmeye uygun olmayan malların teslimatında tüketicinin sözleşmelerden doğan cayma hakkını kullanamayacağını lütfen unutmayın.
- Orijinal paketinde iade edilmeyen ürünler reddedilir.
- Değiştirilmiş, hasarlı veya başka şekilde değiştirilmiş hiçbir ürün için para iadesi kabul edilmez.
- Marka etiketleri, garanti belgeleri (varsa), sertifikalar (örn: özgünlük, sertlik ve tahmini değer (varsa)) ve çıkartmalar iade etmek istediğinizde ürünün üzerinde kalmalı ve ürün ile birlikte gönderilmelidir. Ürünler kendi orijinal paketinde ve orjinal paketi zarar görmemesi için korumalı şekilde iade edilmelidir.
- Satışta belirtildiği üzere tek kalan ürün olarak tanımlanmış ürünlerde iade kabul edilememektedir.
- Ürünlerde çizik, darbe vb. unsurlar olmamalı, ürünün kendisi ve paketi zarar görmemiş olmalıdır.
- Aynı siparişinize ait birden fazla ürün iadesinde ekstra bir taşıma kutusu kullanmanız gerekmektedir.
- Birden fazla siparişinizdeki birden fazla ürünü iade edecekseniz her bir siparişiniz için farklı bir iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.
- İade ürünler tarafımıza ulaştığında kontrol süreci başlayacaktır. Bu süreç normalde 7 gün içerisinde tamamlanmaktadır.
- Harley-Davidson markalı ayakkabı – bot ve çizme grubu iadeler ile ilgili kontrol Yeşil Kundura Sanayi A.Ş. firması tarafından yapılmaktadır. Bu ürün grubunda iade ettiğiniz ürünlerde söz konusu ürünün incelemesi Yeşil Kundura Sanayi A.Ş. firması tarafından yapılacak ve bu inceleme sonucuna göre iade durumunuz işleme alınacaktır. Bu süreç söz konusu ürünün Yeşil Kundura Sanayi A.Ş’ye ulaşmasını takiben azami 20 iş günü içerisinde sonuçlandırılacaktır.
- Kontrolü yapılan üründe bir sorun bulunmaması halinde ücret iadesi ödeme yaptığınız kanal aracılığı ile size tekrardan iade edilecektir. Ödeme iadesi, iade işleme alındıktan sonra tarafımızca iade işleminin yapılması 7 gün içerisinde tamamlanacaktır ancak ödemenin yansıtılacağı süre ödeme hizmeti sağlayıcınıza göre değişiklik gösterebilmektedir.
- Ürün ambalajı açılmışsa, ürünle ilgili bir üretim hatası olmadıkça sağlık koruma nedenleriyle bu ürün iade edilemez, değiştirilemez.
- Bu iade koşulları harleydavidsonshop.com.tr web sitesi üzerinden yapılan alışverişleri kapsamaktadır. Bu web sitesi üzerinden yapılan alışverişler mağazalarımızdan iade edilemez, değişimleri yapılamaz, mağazalar üzerinden yapılan alışverişlerde iade ve değişim koşulları değişiklik gösterebilir.
- harleydavidsonshop.com.tr dışında bir kaynaktan satın alınan ürünler.
- Kötü kullanım ya da ihmal kaynaklı (kimsayal, aşındırıcı maddeler, açık alev, yüksek ısı, keskin nesneler vb. ile temas) hasar görmüş ürünler.
- Yanlış ya da amacı dışında kullanım dolayısı ile hasar görmüş ürünler.
- Şu an için online satışlarda değişim talebi kabul etmemekteyiz. Ancak, eğer siparişiniz ile ilgili bir sorun yaşıyorsanız bize Pazartesi – Cumartesi günleri arasında hafta içi saat 10:00 – 19:00 arası, cumartesi günleri 10:00 – 17:00 arası 4442380 numaralı telefonumuzdan bize ulaşın.
- Eğer sipariş ettiğinizden yanlış / farklı bir ürün size ulaşmış ise bize Pazartesi – Cumartesi günleri arasında hafta içi saat 10:00 – 19:00 arası, cumartesi günleri 10:00 – 17:00 arası 4442380 numaralı telefonumuzdan ulaşın, bu ürünün iadesini alarak yeni ürünün size kargolanması konusunda size yardımcı olacağız.
- Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.
- Tüketici, mesafeli sözleşmeyi ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce ayrıntıları yönetmelikte belirlenen hususlarda ve siparişi onaylandığı takdirde ödeme yükümlüğü altına gireceği konusunda açık ve anlaşılır şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından bilgilendirilir. Tüketicinin bilgilendirildiğine ilişkin ispat yükü satıcı veya sağlayıcıya aittir.
- Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin kendisine ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içinde edimini yerine getirir. (Değişik cümle: 24/3/2022-7392/7 md.) Tüketicinin isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler haricinde mal satışlarında bu süre her halükarda otuz günü geçemez. Satıcı veya sağlayıcının bu süre içinde edimini yerine getirmemesi durumunda tüketici sözleşmeyi feshedebilir.
- Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yönetilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreye bağlı değildir. Her halükarda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
- (Değişik:24/3/2022-7392/7 md.) Oluşturdukları sistem ile satıcı veya sağlayıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık eden aracı hizmet sağlayıcılar, sistem aracılığıyla kurulan mesafeli sözleşmelerden doğan hak ve yükümlülüklerin kullanım süresi boyunca tüketicilerin yönetmelikle belirlenen hususlara ilişkin talep ve bildirimlerini iletebilmelerine ve takip edebilmelerine elverişli bir sistemi kurmak ve kesintisiz olarak açık tutmakla yükümlüdür.
- (Ek:24/3/2022-7392/7 md.) Aracı hizmet sağlayıcısı olarak faaliyet gösterenler aracılık ettikleri mesafeli sözleşmelere ilişkin olarak;
- Mesafeli sözleşmelerde, kapsam dışı sözleşmeler, tüketici, satıcı ve sağlayıcı ile mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık eden aracı hizmet sağlayıcının hak ve yükümlülükleri, cayma hakkı, bilgilendirme yükümlülüğü, teslimat ile diğer uygulama usul ve esasları yönetmelikle belirlenir.
İade Almadığımız Ürünler:
Değişim:
Hatalı Ürün:
İade işlemleriniz için Yurtiçi Kargo ücretsiz iade kodumuz: 955240755
(İade etmek adına önce talepte bulunmalısınız. Talebiniz onaylandıktan sonra bu kod geçerli olacaktır)
Firma Adı: Deniz Motorlu Araçlar Yatırım A.Ş.
Firma Adresi: Beyazevler Mah. Akçay Cad. No: 103 Optimum AVM Harley-Davidson Mağazası Gaziemir / İzmir
Firma Telefonu: 444 23 80
Mesafeli Sözleşmelerde Cayma Hakkı (6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun):
MADDE 48
a) Tüketiciye ön bilgilendirmenin yapılmasından, teyidinden ve ispatından satıcı veya sağlayıcı ile birlikte müteselsilen,
b) Veri girişinin satıcı veya sağlayıcı tarafından yapıldığı durumlar hariç olmak üzere, yönetmelikle belirlenen ön bilgilendirmede bulunması zorunlu hususlardaki eksikliklerden,
c) Bu maddede yer alan hususlardan dolayı tüketicilerin satıcı veya sağlayıcılar ile yaptıkları işlemlere ilişkin kayıtların tutulmasından ve istenilmesi hâlinde bu bilgilerin ilgili kamu kurum ve kuruluşları ile tüketicilere verilmesinden,
ç) Satıcı veya sağlayıcı ile yaptıkları aracılık hizmetine ilişkin sözleşmeye aykırı uygulamaları nedeniyle satıcı ve sağlayıcıların bu madde hükümlerine aykırı davranmasına sebep oldukları her bir işlemden,
d) Satıcı veya sağlayıcı adına bedel tahsil etmesi hâlinde, mal veya hizmetin tüketiciye teslim veya ifası sonrası bedelin satıcıya veya sağlayıcıya aktarıldığı durumlar ile 11 inci ve 15 inci maddelerde yer alan hakların kullanımı hariç olmak üzere teslim veya ifa ile cayma hakkına ilişkin yükümlülüklerden satıcı veya sağlayıcı ile birlikte müteselsilen,
e) Satıcı veya sağlayıcı onayı olmaksızın düzenledikleri kampanyalı, promosyonlu veya indirimli satışlarda, sözleşmenin hiç ya da gereği gibi ifa edilmemesinden,
f) Ön bilgilendirmede yer alan hususlar ile reklamlarında yer alan bilgilerin uyumlu olmasından ve ispatından, sorumludur.